Informácie o nákupe

ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

Informácie o tovare a cene uvádzané predávajúcim sú záväzné s výnimkou zjavnej chyby. Ceny sú prezentované vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov, okrem nákladov na doručenie tovaru.

Informácie o prijímaných spôsoboch platby sú uvedené tu.

Predávajúci nevyžaduje žiadne poplatky súvisiace so spôsobom platby.

Prijatie ponuky s dodatkom alebo odchýlkou nie je prijatím ponuky. Potvrdenie obsahu zmluvy uzavretej v inej než písomnej forme, ktorá vykazuje odchýlky od skutočne zjednaného obsahu zmluvy, nemá právne účinky. Prevzatie nevyžiadaného plnenia zo strany kupujúceho neznamená prijatie ponuky. Fotografie uvedené na stránkach obchodu zodpovedajú predávanému tovaru.

SPÔSOBY A CENY DORUČENÍ

Tabuľka s cenami slúži pre Vašu rýchlu orientáciu. Pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia, napr. pokiaľ sa jedná o tovar väčších rozmerov. V košíku sa Vám vždy ukáže, z ktorých možností máte na výber.

DOPRAVA ZADARMO

Nechajte si svoji objednávku doručiť úplne zadarmo pri objednávke nad 39 EURO alebo počas akcií zahrňujúcich Dopravu zdarma. V tomto prípade doručíme Váš tovar do 3 pracovných dní od objednávky. Služba sa nevzťahuje na partnerský predaj.

Osobný odber  
Vyzdvihnutie na prevádzke Olomoucká 83, Brno zdarma
Prepravnou službou (DPD)  
objednávka nad 39 EUR zdarma
objednávka do 39 EUR 6,95 EUR
Príplatok za dobierku 2,3 EUR

Ceny sú bez DPH

OSOBNÝ ODBER

Pozor – pred vyzdvihnutím tovaru počkajte na e-mail s potvrdením. Pošleme Vám ho, akonáhle bude tovar pripravený na predajni. Na pobočke bude objednávka pre Vás pripravená ešte nasledujúcich 5 pracovných dní. Pokiaľ si tovar počas tejto doby nevyzdvihnete, bude znovu uvoľnený na predaj.

BALÍK DPD

DPD Vám dopraví balíky do 50 kg. Štandardný čas doručenia je v pracovný deň nasledujúci po vyzdvihnutí.

Príjemcovi zásielky je zaslaná SMS správa s informáciou o odosielateľovi, čísle zásielky a dobierke. Potom je príjemca vopred telefonicky informovaný o dobe doručenia, eventuálne sa upresní termín a miesto doručenia. DPD umožňuje dva pokusy o doručenie.

Všetky zásielky sú vybavené čiarovým kódom, ktorý je snímaný pri každej operácii na ceste od odosielateľa k príjemcovi. Príslušná informácia o zásielke je kedykoľvek k dispozícii on-line. Priebeh prepravy Vašej zásielky môžete sami sledovať na internete.

Vodičovi prepravnej spoločnosti Geis môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou, pokiaľ ste zvolili platbu pri preberaní zásielky.

On-line sledovanie balíka DPD

KEDY BUDE TOVAR EXPEDOVANÝ?

Termín expedície závisí od času odoslania objednávky. Nižšie uvedené nájdete prehlaď termínov k jednotlivým spôsobom doručení.

Spôsob doručenia Objednávka * Termín
Osobný odber do 12:00 hodin V ten istý pracovný deň pripravené na predajni.
Zmluvný dopravca do 12:00 hodin Doručenie do 1 – 2 nasledujúcich pracovných dní.

* čas odoslania objednávky

PROBLÉMY S DORUČENÍM

Pokiaľ Vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na linke 545 210 648 alebo 541 422 511 alebo na email info@vyuka-vzdelavani.cz.

NEJČASTEJŠIE PRÍČINY NEDORUČENIA ZÁSIELKY

  • •Dopravca zásielku nenaložil z dôvodu jej viditeľného poškodenia
    Aby sme zákazníkom doručovali len bezchybný tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je potom takáto zásielka naložená, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový tovar u dodávateľa. O postupu vás vždy informujeme.
  • Prepravca nevložil do Vašej schránky oznámenie o nedoručení / uložení zásielky
    Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na hore uvedených odkazoch pri každom type doručenia.
  • Zásielka sa stratila u prepravcu
    Stáva sa to veľmi zriedka. Pokiaľ k tejto situácii dôjde, môžete si objednať nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačný proces nezávisle na Vašej situácii týkajúcej sa prvej objednávky.

So vzniknutými problémy Vám radi poradíme na zákazníckej linke 545 210 648 alebo 541 422 511 alebo na emaile info@vyuka-vzdelavani.cz.

SPÔSOBY PLATBY

Pri doručení tovaru na adresu, posielame faktúru/daňový doklad automaticky na e-mail ihneď po potvrdení dodania tovaru od dopravnej spoločnosti.

PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ / DOBÍRKA

Platba pri prevzatí je nezjednodušia a najrýchlejší spôsob, ako za tovar zaplatiť. Podľa spôsobu doručenia si môžete vybrať medzi platbou v hotovosti alebo platbou platobnou kartou.

  • V hotovosti – dobierkou Pri prebraní tovaru od doručovateľa – za tovar zaplatíte v hotovosti vodičovi dopravnej spoločnosti. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým prebratie zásielky.
  • Platobnou kartou Len u vodiča dopravnej spoločnosti. V závislosti na typu prepravcu môže byť účtovný poplatok za použitie karty.
  • Prevodom na účet K tomuto typu platby vopred dostanete pokyny k platbe v potvrdení objednávky. Tovar bude odoslaný ihneď po pripísaní platby na náš účet.

Zákaznícky účet

Zákaznícky účet súloži na rýchly a jednoduchý prístup ku všetkým dátam týkajúcich sa Vašich objednávok. Stačí sa len zaregistrovať a od tejto chvíle je Vám k dispozícii nespočetné množstvo informácií. Kedykoľvek sa môžete pozrieť na priebeh Vašich objednávok, zmeniť si osobní údaje, fakturačnú či doručovaciu adresu alebo si nechať posielať newsletter s akciovými ponukami.